ÜGYFÉLFOGADÁS: 

  • hétfő, kedd, szerda és csütörtök: 09:00 - 12:00 óra,
  • péntek: 10:00 -12:00 óra.

TELEFONOS TÁJÉKOZTATÁS:

  • hétfő-csütörtök 13:00-16:30 óra,
  • péntek 13:00-14:00 óra között

a +47 22 54 76 48-as telefonszámon!

FIGYELEM ! – ÚJ ONLINE IDŐPONTFOGLALÓ RENDSZER

Tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket, hogy 2023. február 1-jétől ügyintézésre útlevél, személyi igazolvány, hitelesítés, Ügyfélkapu, családi állapot és életbenlét igazolása, erkölcsi bizonyítvány, külföldi letelepedés vagy lakcímváltozás, anyakönyvi kivonat kiállítása (már anyakönyvezett személyek esetén) ügyekben időpontot foglalni kizárólag elektronikus úton lehetséges. Ehhez kérjük, lépjen be elektronikus időpontfoglaló rendszerünkbe, az alábbi linkre kattintva: 

 https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu

Egyéb ügyekben (pld.: állampolgársági ügyek; anyakönyvezési ügyek - születés, házasság, BÉT, válás, haláleset hazai anyakönyvezése, apai elismerő nyilatkozat megtétele -; tartózkodási engedély) kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a consulate.osl@mfa.gov.hu e-mail címen!

Utóbbi ügyekben a hatékony ügyintézés érdekében időpont csak akkor foglalható, ha az adott ügytípushoz minden nyomtatvány előzetes egyeztetése megtörtént és minden szükséges okirat rendelkezésre áll. Ehhez a formanyomtatványokat kék tollal, nyomtatott betűkkel vagy géppel ki kell tölteni, majd azokat dátum, aláírás nélkül, PDF formátumban, a felsorolt okiratok másolataival együtt meg kell küldeni a Consulate.OSL@mfa.gov.hu e-mail címre. Az ellenőrzést és az esetleges korrekciók átvezetését követően, ha minden adatlap elkészült és minden okirat rendelkezésre áll, kérhetők az időpontok a személyes ügyintézéshez.   

Az ügyintézési idő meghatározásakor azzal számolunk, hogy az ügyfelek előre előkészítik a dokumentumokat, illetve kitöltik az adatlapokat, ezért ha valaki helyben kívánja azt megtenni, az a kérelem átvételének megtagadását eredményezheti.

Az ügyfeleket kizárólag az előre lefoglalt időpontokban fogadjuk. Az ügyek nagy száma miatt a késésből eredő csúszásokat nem tudjuk kezelni, ezért kérjük, időben érkezzen! Késés esetén várhatóan új időpontot kell foglalnia!

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a személyes találkozón kizárólag azon ügy(ek) intézésére van lehetőség, amely(ek)re a foglalás szól!

A kérelem benyújtásakor a honlap megfelelő oldalán feltüntetett dokumentumokat, okmányokat kell - megfelelő módon előkészítve - magával hozni. Amennyiben a kérelem hiányos, az ügyfél hiánypótlási felhívást kap, amelynek teljesítéséig az ügyintézés nem kezdődik meg.

Útlevélkérelmeknél nincs lehetőség hiánypótlásra. A hiányos kérelmeket nem vesszük át és új időpontot kell foglalni.

A konzuli díj megfizetése az ügyintézés feltétele. Amennyiben a díjat nem tudja kifizetni a kérelem benyújtásakor, az eljárás nem indul meg. Ilyen esetben új időpontot kell foglalni.

A konzulátuson azonnali, illetve sürgősségi eljárásra nincs lehetőség. A honlapon feltüntetett eljárási idők tájékoztató jellegűek!

Kérjük, a személyes találkozókra azok fáradjanak be, akiknek jelenléte az eljáráshoz valóban szükséges!

konzulátuson nincs lehetőség mosdó használatára!

A KÉRELEM BENYÚJTÁSA UTÁN

A magyarországi ügyintézést igénylő konzuli ügyek állásáról a konzulátus nem tud tájékoztatást adni. Amennyiben érdeklődni kíván, kérjük, közvetlenül az illetékes magyarországi hivatallal vegye fel a kapcsolatot!

Az eljárás lezárultáról az adott ügy függvényében telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt. A kézbesítésekre postán, ajánlott küldeményként vagy személyes átvétellel kerülhet sor. A kézbesítés módjával kapcsolatos igényét a kérelem benyújtásakor kell egyeztetnie az ügyintézővel, illetve postai úton benyújtott kérelem esetén a kísérőlevélben megírnia.

DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK ÁTVÉTELE: 

  • munkanapokon 09:00 – 12:00 között (időpont egyeztetésére nincs szükség)

KAPCSOLATTARTÁS A KONZULÁTUSSAL, VISSZAJELZÉS

A telefonvonalak zsúfoltsága miatt kérjük, elsősorban e-mailt küldjön a konzulátusnak a Consulate.OSL@mfa.gov.hu e-mail címre!

Fontosnak tartjuk, hogy az ügyfeleink kiszolgálása magas szakmai színvonalon, udvariasan történjen. Ehhez fontos számunkra az Ön véleménye. Kérjük ezért, hogy ha észrevétele, véleménye van az ügyintézéssel kapcsolatban, írja meg azt a konzulátus e-mail címére! Örömmel vesszük a visszajelzéseket akkor is, ha elégedett volt az ügyintézéssel!